Ara

1 Mayıs 2011 Pazar

Neden Müzik?

 Bu konuyu çok tartıştım, çok düşündüm. Sonuç olarak insanı hayatta tutan şey bu abi. Müzik! Adam seni ağlatır sevdirir, güldürür siker atar... Ama bakarsın olmuş bitmiş hayat geçmiş.. Müzik geçmez işte. Açarsın baştan dinlersin. Hayattan save dosyaları gibi. Yani kolay değil be. Kendini tatmin edemezken müzik açarsın. Efkarlanırsın müzik açarsın. İnsanı insan yapanlardan biri herhalde bu. Bazı anlar açarsın son ses sallarsın kafanı ritim tutarsın. O sırada sende olay bitmiştir zaten. Sen müzik, müzik sen olmuşsundur. Kendi kedine dersin ne yapıyorum anasını satayım! Fuck ya. Bu nedir abi. Nedir bizim çektiğimiz ergenlerin çektiği... Git liseye gelsin zayıflar azar işit. Sikerim okulu lan. Çok argolaştım ama gerçek bu beni hayata bağlıyor bu müzik pezevengi. Neyse ben çok sövdüm anlattım sizin görüşlerinizi duyalım müzik hakkında.

2 yorum:

  1. Böyle insanlara açık bloglarda bu kadar küfür hoş karşılanmaş vlad tepeş :D

    YanıtlaSil
  2. Düşündüğün şeyi dözcükler ifade eder eğer bunlardan biri '' sikerim'' ise bununla ifade ederim.

    YanıtlaSil